PENGGUNA HERBALIFE : BERJAYA DENGAN HERBALIFE

salam semua


Have u had your shake today ?

Hai semua , kali ini saya ingin kongsikan bersama mengenai salah seorang pengguna herbalife di pejabat saya sendiri . Inilah orangnya .. adik Nora , pengguna herbalife sejak 5 bulan lalu .. alhamdulillah dia dah berjaya menurunkan berat badan dia dari 82kg , 

TAHNIAH buat beliau !! .. ;')

Berkongsi kejayaan mereka di sini dengan orang lain merupakan salah satu cara saya untuk menyampaikan perasaan bangga akak dengan mereka, dan supaya mereka sedar apa yang mereka berjaya capai sebenarnya bukanlah mudah!

Ini saya letakkan gambar dia. Untuk kenali dan ingin mengetahui sendiri kejayaan
beliau bolehlah ke FB beliau .

nora di sebelah kiri sekali sebelum mengenali herbalife

* keputusan adalah tidak tipikal , hasil setiap individu mungkin berbeza - beza
credit to : FB nora eypu

Kepada sesiapa yang ingin mengetahui bagaimana kami berjaya dengan herbalife , saya bersedia membantu anda semua didalam pengurusan berat badan anda . Bagi yang memang kurus , jangan lupa bila kita kurus , tidak semestinya kita sihat kerana kebanyakan dari kita yang kurus tetapi Body Fat kita masih lagi tinggi . Usaha kita bukan sekadar untuk menurunkan berat badan tetapi sehingga mencapai BMI normal dan mendapat ideal weight ! 

Turun berat badan dengan nutrisi yang sihat tetapi masih dapat enjoy dengan makanan kegemaran masing-masing tanpa perlu berpantang .Sekarang ni pun kawan-kawan saya sekeliling mula terpengaruh dengan pemakanan sihat 

Terima kasih adik Nora kerana pinjamkan gambar nora untuk blog saya ini , semoga terus berjaya dengan herbalife !

Jika adik Nora boleh melakukannya dan mencapai berat yang diinginkan, anda juga boleh. Boleh hubungi saya dengan email kepada saya di ieda0106@yahoo.com , dan ingin lantik saya sebagai Coach dan dapat turun berat badan dengan efektif menggunakan produk Herbalife.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...