KENALI SAYA : TURUN BERAT BADAN DENGAN HERBALIFE

salam semua


Kenali saya bagaimana saya turun berat badan dengan Herbalife .

Anda ingin mengenali saya ?

Anda ingin mengetahui bagaimana saya berjaya turun berat badan dengan Herbalife  ?

Anda ingin tahu bagaimana cara saya berjaya turun berat badan saya sebanyak 24 kg dalam tempoh 8 bulan ?

Anda ingin tahu bagaimana herbalife bantu saya turun berat badan ?




Saya mula mengenali HERBALIFE bermula pada Disember 2010 dengan berat mencecah 94kg , sewaktu itu memang saya tidak mempunyai keyakinan diri , melihatkan teman-teman disekeliling cantik dan slim , terutama dari segi pemakaian , membuatkan saya terdetik untuk berusaha turun berat badan . Namun saya gagal sehinggalah saya berjumpa dengan produk ajaib ini , kini setelah hampir 4 tahun saya menggunakan herbalife , saya berjaya turun berat badan saya sehingga 72kg .

Kini target saya adalah dengan meneruskan pengambilan herbalife untuk sihat , dan turun berat badan , kekal sehingga mencapai berat idaman saya iaitu 68kg . Mari bersama - sama saya berusaha mendapatkan apa yang anda semua impikan kerana usaha tangga kejayaan  . 


Jika anda bersedia untuk memulakanan program herbalife untuk sihat , segar dan bergaya dengan herbalife, hubungi saya, ieda0106@yahoo.com sms 017 9735306 atau whatsapp 018 2121619




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...