PENGEDAR HERBALIFE : APA BEZA DENGAN COACH BEBAS HERBALIFE ?


salam semua

Have u had your shake today ?

Hai semua , pasti ada diantara anda semua diluar sana yang ingin mengetahui apa perbezaan Pengedar Herbalife dan Coach Bebas Herbalife

Entry kali ini saya ingin kongsikan bersama anda apa yang saya tahu mengenai Pengedar Herbalife @ Herbalife Coach . Even saya juga pernah tertanya - tanya sewaktu baru mengenali Herbalife dulu .

Ramai yang keliru bukan, perbezaan Pengedar Herbalife dan Coach Bebas Herbalife 

Dan sebenarnya ia tiada beza , Coach Bebas Herbalife adalah Pengedar Herbalife dan Pengedar Herbalife juga adalah Coach Bebas Herbalife . Ha sebab , orang yang menjual produk Herbalife kepada anda adalah yang bertanggungjawab sepenuhnya menjadi Coach Bebas Herbalife anda , mengajar anda cara untuk menggunakan produk , guide anda dari awal sehinggalah anda berjaya mendapat apa yang anda impikan selama ini . 




Bagaimana anda ingin menjadi Pengedar Herbalife ie Coach Bebas Herbalife ?

Anda boleh menjadi Pengedar Herbalife hanya dengan mendaftar sebagai ahli Herbalife. Yuran pendaftaran sebagai ahli ialah RM98. Selepas mendaftar , anda akan mendapat Hebalife mamber pax , 1 Herbalife spoon dan beberapa artikel dan info mengenai Herbalife didalam beg tersebut . Anda juga layak membeli produk Herbalife dengan harga bermula 25% diskaun. Semakin banyak anda beli produk, semakin tinggi juga jumlah diskaun yang anda layak . Menarik bukan !

Adakah anda wajib menjadi Coach Bebas Herbalife dan menjual produk ?

Sebenarnya Herbalife tidak pernah memaksa anda untuk menjadi Herbalife Coach @ menjual produk , tetapi saya selalu menasihatkan pengguna saya untuk mendaftar sebagai ahli agar mudah untuk mereka mendapatkan produk dengan harga diskaun . Malah saya tidak dapat menjual kepada anda dengan harga diskaun Herbalife sekiranya anda tidak mendaftar menjadi ahli dengan saya . Ia adalah dilarang dan kemungkinan saya akan disaman adalah tinggi ! . 

Sekiranya anda benar - benar berminat untuk menurunkan berat badan @ menaikkan berat badan melalui Herbalife , anda seharusnya mengenal pasti Pengedar Herbalife anda .  Pastikan Pengedar Herbalife anda itu boleh membantu anda seterusnya menjadi Coach Bebas Herbalife terbaik anda sehingga anda berjaya .

Jadi jangan tunggu lagi , hubungi saya ieda0106@yahoo.com untuk mengetahui bagaimana herbalife boleh membantu anda didalam pengurusan berat badan anda , saya juga bersedia menjadi Coach Bebas Herbalife anda , ianya masih belum terlambat untuk berubah kearah kesihatan yang lebih baik  .


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...