KANDUNGAN KALORI DIDALAM FAST FOOD ANDA


salam semua

Have u had your shake today ?

Rata - rata sekarang masayarakat kita banyak memilih untuk mengambil fast food sebagai makanan pilihan mereka . Dengan bertambahnya kedai-kedai makanan segera ini , membuatkan kita rambang mata , semua kalau boleh nak rasa dan makan hari - hari kan .

Pada saya , bukan tidak boleh langsung merasa makanan segera ini , cuma pengambilannya perlu lah dikurangkan . Kerana ingat , dengan herbalife anda masih boleh menjamah dan merasai nikmat fast food ini ! 


Sedar atau tidak banyak keburukan makanan segera ini . Mari saya kongsikan fakta nutrisi makanan segera ini , bagi satu hidangan besar kentang goreng sekitar 169 gram, ia mempunyai 539 kalori, 63.4 gram karbohidrat dan 28.8 gram lemak iaitu 6.7 gram lemak tepu, 7.4 gram lemak trans serta lain-lain.

Tahukah anda berapa lama masa yang anda perlu untuk membakar 539 kalori? Ia bersamaan dengan 40 hingga 60 minit berlari di atas treadmill. Persoalannya, kalau anda fikir kembali, berapa kerapkah anda bersenam !


Anda bakal menghidapi penyakit darah tinggi kerana kolesterol yang melampau dalam badan anda. Selain itu, migrain atau sakit kepala yang kuat juga boleh berlaku.

Jadi mari kita sama-sama kembali kepada konsep asal dalam penurunan berat badan secara sihat. Nutrisi yang penting dan sihat dititikberatkan dan pada yang sama mendapat berat badan yang ideal! Bertukarlah kepada nutrisi sihat selular Herbalife sekarang! Hubungi saya sekarang! di ieda0106@yahoo.com untuk mendapatkan produk herbalife yang sihat ini !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...