KESAN SAMPINGAN HERBALIFE ?

salam semua

Have u had your shake today ?

Wah topik hari ini lebih kurang hangat lah juga , mana tidak nya , ada sahaja yang bertanya tentang kesan sampingan bila baru nak consume Herbalife ini . 

Ye , selalunya saya dapat pertanyaan begini bila ada yang email untuk mengetahui secara lanjut mengenai Herbalife , belum apa-apa dah ada yang bertanyakan kesan sampingannya .

Ok lah mari saya cerita sikit , sebenarnya banyak kesan sampingan Herbalife ini . Kesan sampingan yang saya alami sendiri selama saya consume diantaranya adalah 
  • Badan rasa lebih ringgan , tidak rasa letih , tidak mengantuk , yang penting bila drive jauh sikit tidak lagi rasa lemah dan tidak bermaya . Saya rasa lebih bertenaga . Dulu selalu mengalami masalah sakit lutut , maklumlah berat saya sebelum ini adalah 94 kg . Ha mana tidak nya , sekarang alhamdulillah masalah itu telah lama hilang

  • Semua pakaian saya terutamanya blaus-blaus , skirt dan seluar dah longgar ! , kalau blaus saya dulu pakai saiz 48 , kini saya telah berjaya sarung blaus bersaiz 44 dan adakalanya 46 . So semua pakaian lama saya termasuk baju kurung ( kena tempah lain ) terpaksa saya simpan rapi didalam kotak ! 

  • Kalau dulu saya selalu juga ambil sarapan pagi berat dengan kuantiti yang banyak , sekarang tidak lagi kerana saya berjaya gantikan sarapan pagi saya yang tidak sihat itu dengan Herbalife yang enak . Saya juga tidak perlu pening kepala untuk masak tengahari @ malam , kerana jika saya malas , saya akan shake Herbalife sahaja !

  • Jimat duit dengan saya tidak perlu lagi ke klinik kerana macam - macam masalah kesihatan ! wah hebat bukan , kalau sebelum ini , saya ke klinik nak dapatkan ubat batuk , selesema dan sakit lutut , kini tidak lagi kerana semua itu sudah pun berkurangan .

Dan ini adalah testimoni anak buah saya yang telah consume Herbalife selama 5 bulan 

* keputusan adalah tidak tipikal , hasil setiap individu mungkin berbeza - beza

alhamdulillah , dia sebelum ini memang ada masalah kulit yang berjerawat , selalu mengadu jerawat selalu sangat singgah di muka , so sekarang semua itu sudah tiada lagi , berat pun dah turun dari 67kg ke 60kg. Jadi Herbalife memang ada kesan sampingan bukan !

* hubungi saya sekarang untuk mendapatkan produk Herbalife anda

Dan sebenarnya , banyak lagi kesan sampingan Herbalife yang akan anda alami bila anda benar-benar ingin consume Herbalife . Diri kita sendiri sahaja yang mengetahui tahap kesihatan kita .  Kenapa nak tunggu lagi ?

Alhamdulillah sekarang saya telah berjaya dengan Herbalife , thank you allah , thank you Herbalife ! Jadi, kepada sesiapa yang ingin mengetahui dan rasakan kesan sampingan seperti ahli - ahli saya alami , jangan bertangguh lagi !

Mulakan langkah anda dengan melantik saya sebagai Coach Herbalife anda kerana saya yakin saya boleh membantu anda untuk anda mendapat kesan yang sama seperti saya !


sms/whatsapp:0179735306 [[ email : ieda0106@yahoo.com [[ wechat : iedaimmi



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...