MENGANDUNG BERSAMA HERBALIFE

salam semua
Ada kebaikan ke kalau anda obes??

Bile dah obes, negative effects wow banyaknya..!!

Semuanya berpunca daripada pemakanan-pemakanan yang tidak sihat yang anda ambil . Pengambilan kalori harian yang lebih daripada apa yang badan anda perlukan.

Akibat daripada itu bermacam - macamlah penyakit kronik yang akan menyerang anda . Sekiranya anda belum diserang dengan penyakit kronik ini maka anda semua hendaklah sentiasa berhati2 , mungkin esok, mungkin bila2 masa sahaja akan ada penyakit berjangkit akan menyinggah cancer/ diabetes/ high blood pressure dan lain2..

Cara macam mana nak pulihkan semua ni atau nak elakkan penyakit ni??

Semuanya melalui pemakanan juga. Anda semua perlu berubah , semua terletak ditangan anda , iaitu pemilihan produk melalui HERBALIFE. Seperti yang anda semua sedia maklum Herbalife bukanlah sejenis ubat . Dan ia bukan sekadar berfungsi untuk menurunkan berat badan sahaja . Ia adalah makanan nutrisi untuk anda sentiasa sihat . Tetapi apa- apapun sebagai orang islam, kita harus percaya semuanya adalah kurniaan Allah dan produk adalah sebagai penyebabnya sahaja.


* ketahui produk Herbalife yang sesuai buat anda

Dan Herbalife juga boleh dinikmati dan sangat bagus sewaktu anda mengandung . Mari kila lihat bagaimana ibu - ibu mengandung dan berjaya diet dengan Herbalife 




Saya tekankan sekali lagi disini Herbalife bukanlah ubat kurus tetapi ia adalah pemakanan Nutrisi Selular yang mengandungi khasiat dan nutrisi yang tinggi. Disebabkan Herbalife adalah makanan dan bukannya ubat, ianya tidak  menjadi sebarang masalah untuk ibu yang mengandung dan sedang menyusu untuk terus consume herbalife. malah, ia sangat digalakkan untuk memberikan nutrisi yang baik kepada bayi di dalam kandungan anda itu . 

* kesan sampingan kepada mereka yang sedang menyusukan anak 

Bagi ibu - ibu yang sedang mengusukan bayi anda juga sangat digalakkan menggunakan herbalife kerana nutrisi akan di salurkan ke bayi melalui susu ibu itu sendiri. Dan semua orang tahu kan, bila mengandung kita kena ambil  makanan yang sihat-sihat untuk jaga bayi dalam kandungan , dan insyaAllah kesemua khasiat yang di perlukan ada dalam Formula 1 Nutritious Mixed Soy Powder Drink.


Dan didalam ini ada lebih daripada 19 vitamin dan mineral yang diperlukan dalam badan. Antaranya ialah sumber protein, vitamin A, E, D, C, Tiamin, Riboflavin, Niasin, B6, Asid Folik, B12, Biotin, Kalsium, Magnesium dan lain-lain lagi. Selain daripada itu , fomula 1 ini juga kaya dengan fiber yang mana sangat membantu ibu mengandung untuk elak dari terkena sembelit.

* hubungi saya untuk mendapatkan produk Herbalife anda sekarang

Tetapi rasanya itu normal bila ibu mengandung selalu kena sembelit kan .Selain daripada itu Herbalife banyak membantu untuk ibu - ibu yang mengandung bertenaga . Infect ada diantara ibu - ibu mengandung yang mampu berjalan jauh tanpa rasa letih berbanding wanita normal .  

Jadi jangan tunggu lagi sekiranya anda ingin lebih mengetahui tentang produk Herbalife dan bagaimana ia berkesan buat anda sewaktu mengandung mahupun sedang menyusu  , saya yakin saya dapat membantu anda !

Anda boleh memulakan program menurunkan berat badan anda sekarang dengan membaca kisah bagaimana saya kurus dan turun berat badan sebanyak 24kg . Anda mungkin akan mendapat cara dan tips berguna untuk membantu anda turun berat badan dengan cara mudah dan berkesan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...