PRODUK HERBALIFE : HERBAL ALOE CONCENTRATE

salam semua


Have u had you shake today ?

Ok , hari ini saya terpanggil untuk menceritakan mengenai salah satu produk herbalife yang baru saya kenali iaitu Herbal Aloe Concentrate . Ada pengguna - pengguna herbalife memanggil dengan Aloe Vera dan ada yang panggil ia Aloe sahaja .

Sebenarnya , aloe ini sudah memang terbukti digunakan sejak turun temurun lagi , kalau anda masih ingat , orang tua-tua dulu ada mengatakan kalau nak rambut anak2 kita berkilat boleh sapukan dengan aloe ini , dan ia juga boleh sejukkan badan tau .

Paling seronok bila dapat tahu Herbalife juga ada menyediakan produk yang berasaskan aloe vera ini . 


Aloe Vera Herbalife yang istimewa ini, sebenarnya sangat-sangat membantu didalam penghadaman, masalah sembelit, peredaran darah dan hydration di dalam badan. Saya telah membeli produk Aloe ini untuk mak saya , alhamdulillah sampai sekarang setelah 3 bulan menggunakanya , tiada lagi masalah susah untuk membuang dan payah untuk membuang . Ha ternyata ia berkesan kepada ibu saya .

Jadi bagaimana Aloe Vera membantu?

Mudah je. Aloe vera Herbalife boleh membantu bagi mereka yang ingin turunkan berat badan atau naikkan berat badan dan menjadi lebih sihat dengan cara membersihkan usus kita supaya kadar serapan nutrient akan menjadi lebih tinggi. 

Ia akan membawa nutrien sampai ke bahagian badan yang lain seperti kulit, rambut dan lain-lain. Sebenarnya saya baru sahaja tahu faktanya, kalau kita minum shake tanpa aloe vera, kadar serapan nutrien mungkin hanya sampai 50% sahaja . Tapi, bila kita minum bersama Aloe Vera, kadar serapan nutrien di dalam shake boleh naik sehingga 90 - 100 % . Inilah istimewanya Aloe Vera Herbalife! 


Satu lagi ia membantu didalam pelbagai masalah kesihatan tau . Salah satunya masalah sengugut yang sampai ambil pil tahan sakit , tetapi dengan produk Aloe ini ia sangat-sangat membantu begitu juga bagi yg ada masalah kesihatan yang lain , manfaat dari aloevera ini tidak disangkal lagi .

Sebenarnya Herbalife ini adalah produk makanan yang penuh dengan nutrisi . Bukan supplement dan  bukan ubat hanya makanan biasa sahaja . Lebih kerap anda ambil , lebih banyak lah nutrisi yang akan dibekalkan ke dalam tubuh badan anda .

Jadi sekiranya anda ingin lebih mengetahui tentang produk Aloe Herbal Concentrate ini , silalah hubungi saya di 0179735306 atau email saya di ieda0106@yahoo.com . Saya akan bantu anda untuk mendapatkan produk terbaik dari Herbalife ini .

email ieda0106@yahoo.com [ call/sms/whatsapp 017 9735306 ( Digi )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...