PRODUK HERBALIFE : TC FORMULA

salam semua

Have u had your shake today ?


Alhamdulillah , hari ini dah hari ke 2 selepas saya kembali dari program Spectacular Herbalife di Kuala Lumpur . Seronok tidak perlu digambarkan lagi . Banyak perkara dan pengalaman yang memang sangat2 bermakna buat saya dan teman - teman yang menghadiri program tersebut 


Ok sebelum itu , saya ingin memperkenalkan kepada anda semua , satu lagi produk terbaru Herbalife iaitu TC Formula . TC Formula Herbalife telah dilancarkan secara rasmi pada 26hb baru-baru di Spectacular Herbalife 2013.

source : google
  
dengan kehadiran TC Formula ini, akan menjadikan program penurunan berat badan anda akan bertambah LAJU !! , percaya atau tidak , saya sudahpun mencubanya sewaktu produk ini diperkenalkan disana . Ianya sungguh hebat !

* kenyataan - kenyataan ini belum dinilai oleh Kementerian Kesihatan . Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos , merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit 

Untuk pengetahuan anda semua ia adalah produk penurunan berat badan yang biasa, tetapi ia dapat memperkuatkan sistem kekuatan tubuh anda dengan campuran herba teh dan xtrac halia . Ini adalah produk herba yang dibuat untuk membantu anda mencapai berat badan yang anda inginkan .

Jadi sekiranya anda ingin mengetahui lebih lanjut mengenai harga dan kebaikan TC Formula atau mana-mana produk herbalife , anda boleh menghubungi saya melalui email ieda0106@yahoo.com atau sms saya di 0179735306 . Jangan tunggu lagi untuk berubah !


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...