HERBALIFE SPECTACULAR 2013 EVENT

salam semua

Have u had your shake today ?

OK sebenarnya dah lama sejak balik dari program Herbalife Spectacular baru-baru ini untuk saya berkongsi pengalaman manis saya ketika berada disana . Alhamdulillah program yang banyak mengajar saya erti kesungguhan dan kesabaran . Paling tidak saya sangkakan rupanya ramai diantara kita diluar sana yang masih menghargai kesihatan diri sendiri . 

Allah telah permudahkan perjalanan saya dan teman-teman ke program ini , alhamdulillah walau kami keletihan kerana perjalanan dari Kuantan ke KL bukanlah perjalanan yang dekat , namun perasaan dan kekuatan dalaman akhirnya membawa kami ke program yang penuh makna ini .

Paling seronok bila kami dapat tahu kami adalah diantara 15 000 ribu peserta dari serata pelusuk negara ! wow .. its amazing kan ! ..

Banyak yang saya dan rakan - rakan herbalife belajar sepanjang 3 hari di dalam program ini . Ia sesuatu yang di luar jangkaan kami , semangat yang berkobar-kobar diantara mereka adakalanya membuatkan saya malu dan segan , yelahh .. pertama kali berada di sekeliling team-team herbalife yang sangat2 teruja , membuatkan semangat saya juga bergelora .. wahhh what a words ! .. ;)



 


 our team leaders .. congrats to aziera & hubby for the achievements !
   
 
Event yang diadakan selama 3 hari bermula 25-27hb Januari baru-baru ini , benar-benar memberikan saya pelbagai jenis pengalaman , saya juga teruja dan tidak lepaskan peluang mendengar pengalaman - pengalaman berharga dari speaker - speaker yang datang dari pelbagai latar belakang didalam herbalife .

Di dalam program ini juga kami berpeluang mengenali dengan lebih dekat salah seorang Ahli Kelab Pengerusi Herbalife . Beliau berpengalaman didalam Herbalife dan telah mengamalkan pengambilan nutrisi selular ini selama 30 tahun ! . Hebat bukan ! . Adakah anda semua ingin tahu berapa umurnya ? ... Yaaa umur beliau telah menjangkau ke 60 tahun . Namun beliau masih kelihatan segak .

 
Program Herbalife Spectacular ini diadakan sekali dalam setahun dan pada saya ia adalah sesuatu yang sangat bagus untuk anda-anda yang diluar sana yang ingin serius menceburkan diri didalam perniagaan Herbalife ini di Malaysia . 

Apa yang anda perlukan adalah semangat anda untuk berjuang didalam mempertingkatkan kesihatan tubuh badan seterusnya membantu mereka-mereka di luar sana yang ingin menjadi sihat . Memang didalam setiap perniagaan , sekiranya anda rajin dan bersungguh - sungguh anda akan berjaya , kerana didalam herbalife , anda bekerja keras anda akan dibayar dengan harga yg tidak ternilai dari herbalife sendiri .

Salah satu perkara yang saya belajar ketika berada disana adalah kebanyakan dari mereka - mereka yang hadir sangat positif didalam herbalife , mereka sentiasa bersemangat , tidak kedekut ilmu dan pengalaman untuk dikongsikan bersama , saya sangat kagum bila berpeluang mengenali salah seorang pengguna herbalife yang cacat anggota badannya . Betapa dia cekal mengharungi kehidupan dan sihat dengan menggunakan herbalife . 

Percaya atau tidak , kita akan berjaya sekiranya kita berkehendak , semua diatas tangan kita , jangan malu untuk mencuba , insyaallah dengan doa yang tidak putus dan usaha yang tidak mengenal jemu , pastinya kita akan berjaya . Kita tidak seharusnya patah semangat bila ingin cuba berubah kearah yang lebih baik . Jangan sesekali mengatakan 'tidak @ susah' , ingat satu perkara , ia hanya untuk diri kita sendiri bukan untuk orang lain .

Baiklah , kepada anda diluar sana yang ingin merasai kehebatan dan pengalaman - pengalaman seperti kami berada di Spectacular Herbalife , anda masih ada peluang lagi  , apa kata anda semua bersama saya menyertai satu lagi Event yang terbesar di asia iaitu Extravaganza Herbalife yang akan diadakan di Bangkok  

 


Anda pastinya tidak akan rugi untuk menyertainya . Percayalah !

Sekiranya anda berminat untuk mengetahui kebaikan produk Herbalife , dan bagaimana saya berjaya dengan Herbalife anda boleh menghubungi saya di ieda0106@yahoo.com atau sms saya di 017 9735306 dan whatsapp 018 2121619


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...