PRODUK HERBALIFE : ROADSHOW HERBALIFE DI PEKAN

salam semua

Have u had your shake today ?

Roadshow pertama saya bersama teman - teman di Pekan , Pahang pada 09hb Februari 2013, alhamdulillah ramai yang ingin mengetahui tentang tahap kesihatan mereka . Dan mereka gembira kerana kami memberikan analisa kesihatan percuma kepada merek !



Jadi apa tunggu lagi ! sekiranya anda ingin mendapatkan coach herbalife di sekitar Kuantan & Pekan yang betul-betul dapat membantu anda didalam program pengurusan yang anda pilih . Sekiranya tersalah guna mungkin program pengurusan yang anda pilih itu tidak akan menjadi .

Atau anda boleh hubungi saya , sekiranya anda ingin mengetahui secara lanjut mengenai produk Herbalife , bagaimana saya berjaya menurunkan berat badan saya , saya yakin saya boleh membantu anda.
email ke ieda0106@yahoo.com ]] Call/Sms/Whatsapp 017 9735306 (Digi)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...