SEDAPNYA BILA TEAMIX LEMON HIBISCUS CAMPUR ALOE VERA

salam semua

Have u had your shake today ?

Sedapnya bila Teamix Lemon Hibiscus dicampu bersama Aloevera

Ok , hari ini saya nak kongsikan sesuatu dengan anda semua diluar sana , saya sebenarnya dah lama minum teamix lemon hibiscus ini , saya memang suka sangat minum kerana banyak kelebihan dia .

Bagaimana saya nak gambarkan rasa teamix yang segar dan enak ini ye , memang rasa teh herba itu menjadi pilihan saya selama ini , oh sudah 4 tahun saya bersama produk herbalife ini . Saya tidak akan menceritakan tentang perbezaan teamix lemon dan aloe vera ini , tetapi saya ingin menceritakan betapa sedapnya bila teamix lemon hibiscus campur aloe vera

Haa .. anda semua hendak tahu rasanya ?

sewaktu saya ke herbalife spectacular baru - baru ini , saya tengok sendiri ada  teman - teman yang mencampurkan teamix dan aloevera ini , pada mulanya saya berasa hairan , eh sedap ke teamix lemon hibiscus campur aloe vera ini ? bagaimana rasanya ? semua itu berlegar - legar di kepala saya . Yelah , sebelum ini saya tidak pernah mencampurkan teamix dan aloe vera ini . Saya lebih suka minum teamix sahaja , dan kalau aloe vera saya bancuh dengan air biasa juga .

Hurm akhirnya saya mencubanya sendiri . Wah ! sungguh tidak saya sangka rasanya sangat hebattttt .. lagi sedap .. lagi segar ! tidak tahu bagaimana saya hendak gambarkan .. ada rasa masam-masam limau gitu ... yelah bila dicampurkan dengan teamix lemon memang akan ada rasa masam-masam . 

 * Keputusan adalah tidak tipikal, hasil setiap individu mungkin berbeza-beza. 

dan akhirnya campuran ini sudah menjadi kegemaran saya , dan yang paling saya tidak sangka , ummi saya juga sukakan teamix lemon hibiscus campur aloe vera ini , syukur alhamdulillah , sebelum ini ummi tidak pernah minum teamix , dia hanya minum aloe vera sahaja . Tetapi sejak saya memberinya mencuba campuran teamix lemon dan aloe vera ini , dia semakin suka dan selesa dengan campuran dua produk hebat ini . Sekarang ummi memang tidak pernah lupa untuk minum minuman ini setiap pagi .

* kenyataan - kenyataan ini belum dinilai oleh Kementerian Kesihatan . Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos , merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit

Oh ya sekiranya anda ingin tahu kebaikan teamix lemon hibiscus ini , anda boleh ke sini dan untuk kebaikan aloe vera pula anda boleh ke sini . Ketahuilah kehebatan dua produk herbalife ini . Cepat - cepat ! dapatkan dua produk ini sebelum harga herbalife naik pada bulan mac 2013 ini . Saya juga ingin beli untuk stok simpanan saya hihihi .

Jadi apa tunggu lagi , kepada anda-anda di luar sana yang ingin mengetahui cara untuk mendapatkan teamix leamon hibiscus dan aloe vera ini atau mana-mana sahaja produk herbalife , silalah hubungi saya sekarang 

email ieda0106@yahoo.com [ call/sms/whatsapp 0179735306 (digi)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...