TESTIMONI HERBALIFE : ALYAA TURUN BERAT BADAN 5 KILO

salam semua

Have u had your shake today ?

Hai semua , hari ini saya teruja ingin berkongsi Testimoni Herbalife salah seorang coachee saya . Kelmarin saya telah menerima sms dari adik Alyaa menyatakan kegembiraannya mengenai kejayaan dia turun berat badan 5 kg . 

Memang dia kelihatan sangat teruja dengan perubahan terbaru ini . Walaupun dia baru sahaja mula mengambil produk Herbalife pada 13/02/13 , dia sudah mula merasai perubahan terhadap tubuh badannya . Sejak dia mula menggunakan produk , saya tidak pernah lupa untuk bertanyakan progress dia melalui sms @ whatsapp . 

Saya sendiri memang kagumlah dengan komitmen yang diberikan oleh adik Alyaa ini. Dia adalah salah seorang coachee saya yang dengar cakap coach dia ;) Lihatlah sendiri Testimoni Herbalife Alyaa.

sebelum dan selepas 
* keputusan adalah tidak tipikal , hasil setiap individu mungkin berbeza - beza

Memang nampak perubahan pada gambar sebelum dan selepas dia menggunakan produk ini ,pada raut wajah juga nampak perubahannya . Syukur alhamdulillah , saya sendiri sangat teruja bila dia beritahu saya dia hilang 5kg . Memang luar biasa !

Walau bagaimanapun saya masih lagi menunggu lebih banyak perubahan yang dapat Alyaa alami terutama dari segi penurunan berat badannya . Saya akan terus update perubahan yang alyaa alami selepas ini untuk dikongsikan bersama -sama .

Apa - apa pun disini saya hendak kongsikan bersama sms dari adik Alyaa  mengenai perubahan yang beliau alami 



* keputusan adalah tidak tipikal , hasil setiap individu mungkin berbeza - beza
Saya merasa sangat gembira dengan perubahan yang coachee saya alami , sebenarnya berapa banyak sekalipun jumlah kg yang telah berjaya anda capai bukanlah menjadi kayu pengukur kerana setiap dari anda semua adalah individu yang berbeza .

Ada juga diantara mereka mengalami perubahan yang sedikit lambat dari segi berat , walau bagaimanapun asalkan mereka sedar ada juga beberapa bahagian yang ada perubahan dan semakin mengecil itu sudah cukup bagus ! . Testimoni Herbalife ini juga menunjukkan betapa pentingnya usaha dan komitmen yang diberikan , insyaallah akan membuahkan hasil yang mereka inginkan dan yakinlah anda boleh kurus , sihat dan cantik dengan Herbalife .

Saya sebagai coach hanya mampu memberikan panduan , pandangan , sokongan dan nasihat kepada mereka . Selebihnya semua terpulang kepada diri mereka sendiri , yang penting mereka dah ada penurunan berat badan !

Jadi kepada anda semua diluar sana yang ingin berjaya seperti adik Alyaa , hubungi saya untuk mengetahui bagaimana caranya , saya yakin saya boleh membantu anda untuk merialisasikan kejayaan anda dengan Herbalife .Hubungi saya segera untuk lantik saya menjadi coach anda di ieda0106@yahoo.com , sms 017 9735306 atau whatsapp di 018 2121619 . Jangan tunggu lagi !


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...