KEENAKAN RASA SHAKE HERBALIFE !

salam semua


Have u had your shake today ?

Hari ini saya nak kongsikan cerita permulaan bagi ummi saya minum shake herbalife , ummi saya seorang yang mudah untuk minum apa jenis minuman sekalipun . Kira macam tidak kesah lah kalau rasa dia ala2 aiskrim atau ala2 kopi . Ha memang mudah lah ummi saya ini 

Memang susah hendak digambarkan keenakkan rasa shake Herbalife ini !

Ok , untuk pertama kali ini ummi telah memilih untuk minum perisa vanila , hurmmm memang pada mulanya saya risau kalau - kalau ummi tidak boleh atau tidak lalu untuk minum perisa ini . Pagi itu , saya blendkan shake herbalife menggunakan blenda dan dicampurkan sebelah buah apple hijau ! . 

Selepas itu , saya letakkan didalam shake saya dan bagi ummi minum , pada mulanya bila saya lihat ummi minum , saya dah berkerut dahi ahhaha , yelah ini pertama kali ummi minum kan , jadi saya sangat-sangat risau .Tetapi bila fikirkan kebaikan Herbalife ini yang very instant, very simple, and super healthy!!! full of GOOD nutrition! tu yang membuatkan saya yakin ummi boleh minum .


akhirnya ... alhamdulillah , tengok sahaja gambar dibawah ini ! ... sungguh luar biasa kan , sungguh tidak sangka ummi menyukainya . Selesai sahaja dia minum , ummi tersenyum senggih sambil cakap .. wah ! keenakkan rasa shake Herbalife ini tidak dapat digambarkan . Memang ummi sukakan perisa vanila ini . Ha bertambah-tambah bila dicampur dengan apple hijau .


Kata ummi selepas ini , dia akan cuba untuk mencampurkan shake Herbalife perisa vanila ini dengan apple merah dan air soya drinho ! ... ha pastinya rasanya lebih enak bukan . Memang Herbalife ini luar biasa ! . Ibu saya yang dah berusia 60 tahun ini boleh sukakan rasanya , hebat bukan !

Oh ya lupa hendak saya katakan disini , ummi saya minum untuk naikkan berat badan . Haa nanti saya ceritakan progress ummi setelah seminggu menggunakan Herbalife . Sungguh luar biasa ! ...

Bagi anda yang ingin mengetahui dengan lebih dekat rasa shake Herbalife saya , anda semua boleh ke sini dan bagaimana lagi cara saya membancuh shake Herbalife anda boleh ke sini untuk mengetahui rahsianya ;)

Saya sendiri dah mencuba untuk mencampurkan shake herbalife cacappuccino dengan apple hijau ! .. wah rasanya sangat luar biasa . Dan saya juga pernah mencampurkan shake cappuccino dengan susu soya drinho. Lagi hebat rasanya . Memang sungguh luar biasa !

Jadi apa tunggu lagi , anda masih belum terlambat untuk menikmati keenakkan rasa shake Herbalife ini . Jangan tunggu lagi , anda boleh hubungi saya untuk merubah kehidupan anda . Sekiranya anda ingin mendapatkan senarai harga produk Herbalife , anda juga boleh hubungi saya di ieda0106@yahoo.com , sms 017 9735306 atau whatsapp 018 2121619 . Saya yakin saya boleh membantu anda ! .


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...