RESEPI SARAPAN MUDAH DENGAN HERBALIFE

salam 

Have u had your shake today ?

apakah resepi sarapan paling mudah sekarang ini ? Ya jawapan  ringkas kalau tanya saya sudah semestinya resepi sarapan mudah dengan Herbalife ! ... Mudah disediakan , senang , cepat dan ringkas dan less calorie !

Baru - baru ini putri sulung kesayangan saya telah memulakan program penurunan berat badannya dengan Diet Herbalife .. alhamdulillah dia suka dan selesa dengan produk Herbalife .

Saya memang ingatkan dia tidak akan suka , maklumlah bila melihatkan ibunya sudah guna produk Herbalife sekian lama  dan memperolehi testimoni sendiri , akhirnya dia berminat . Memang pada awalnya saya tidak mahu memaksa dia , kemahuan haruslah datang dari diri dia sendiri . Akhirnya dia sendiri menyuarakan hasrat untuk memulakan diet dengan Herbalife ini .

Sebenarnya sudah 3 hari dia minum shake Herbalife , saya daa mencadangkan dia resepi sarapan mudah dengan Herbalife ini , selain dari bancuh biasa-biasa sahaja . Selepas dari itu , dia pula mencuba resepi-resepinya yang tersendiri . Diantara resepi yang dia suka adalah


  • Formula 1 Vanila + epal hijau + plain water
  • Formula 1 Vanila + susu soya drinho (100ml) + plain water
  • Formula 1 Vanila + epal merah + plain water
  • Formula 1 Vanila + pisang + susu soya drinho (100ml) + plain water
  • Formula 1 Vanila + buah pear + susu soya drinho (100ml) + plain water 

Ketahui bagaimana anda boleh menikmati shake Herbalife dengan cara buat shake Herbalife yang menarik dan betul .

Apa kata amanina ? ... seronok dengan rasanya yang sangat luar biasa . Rasa lazat dan yummy ! memang mengenyangkan ... Bagi kanak-kanak seusia putri saya , resepi sarapan mudah dengan Herbalife ini memang di minati oleh beliau . Tidak hairan lah kalau setiap pagi beliau mencipta pelbagai resepi baru dengan Herbalife ini .

Adakalanya sampai saya merasa pelik kenapa dia suka mencipta pelbagai jenis resepi mudah dengan Herbalife ini . Mungkin minat dengan rasa shake itu sendiri mendorong dia mencipta pelbagai rasa . Hurmm tidak hairan lah kalau ke mana-mana pasaraya , putri saya ini selalu mencadangkan saya beli buah itu dan buah ini . Rupanya dia ada idea untuk mencampurkan buah-buahan tersebut dengan shake Herbalife . Apa - apa pun ianya rendah kalori , rendah gula dan yang paling penting enak dan sihat !

Memang anak yang bertuah ! pada saya janji dia suka , dia hendak minum dan mulakan program turun berat badan ini sahaja sudah membuatkan saya bangga kerana dia ada azam dan keinginan yang tinggi , bila dia suka dan minat dengan rasa shake itu sendiri , ia memudahkan lagi proses turun berat badannya .

Bagaimana pula dengan anda semua , sekiranya anda ingin mengetahui pelbagai lagi resepi sarapan mudah dengan Herbalife dan sudah bersedia untuk berubah untuk memulakan program menurunkan berat badan anda sekarang , lantik saya menjadi coach anda , hubungi saya di ieda0106@yahoo.com sms 017 9735306 @ whtasapp 018 2121619 . Saya yakin saya dapat membantu anda !



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...