KENAPA PERLU DAFTAR AHLI HERBALIFE

salam semua

Have you had your shake today ?

Kenapa perlu daftar ahli Herbalife 

Dulu masa saya mula-mula mengenali produk Herbalife , saya selalu mendengar dari teman-teman yang baru juga menggunakan produk Herbalife bercerita mengenai daftar ahli herbalife ini .

Kenapa perlu daftar ahli Herbalife ye ? Adakah saya wajib mendaftar ? Apa kelebihan bila daftar ahli Herbalife ini ? Hurmm persoalan ini adalah dari diri saya sendiri sewaktu itu .Perasaan ingin tahu berkobar - kobar didalam hati ,lebih-lebih lagi bila dapat tahu salah satu kelebihan dia adalah anda akan dapat beli produk dengan harga lebih murah ! wah hebat kan ...

Apa maksud daftar ahli Herbalife ?

Daftar ahli herbalife adalah pendaftaran ahli untuk menjadi Pengedar Herbalife untuk menikmati semua kelebihan Pengedar produk Herbalife Antarabangsa.


Adakah saya wajib mendaftar ahli Herbalife dan menjual produk ?

Ia sebenarnya tidak wajib , terpulang kepada anda , jika tanya saya sendiri , sudah tentunya saya hendak mendapatkan pelbagai kelebihan bila daftar ahli Herbalife nanti . Kerana kelebihan yang saya akan dapat pasti akan digunakan sebaik mungkin , terutama sekali bila saya sendiri sudah commited didalam menggunakan produk Herbalife salah satunya untuk mendapat penjimatan yg lebih didalam membeli produk . 

Dan sekiranya anda sudah mempunyai testimoni sendiri seperti saya , sudah pasti ada yang akan bertanya , wahh anda kelihatan hebat sekarang , dah banyak perubahan , haa masa itu pastinya anda akan bercerita dan memperkenalkan produk Herbalife ini telah banyak merubah sedikit sebanyak kehidupan anda bukan . Jadi inilah masanya untuk anda menjual dan mendapatkan produk ini untuk bantu mereka yang bertanya itu mendapat kesan yang sama seperti anda . Ha dari situlah anda akan mendapat pelabagai faedah dan peluang dari herbalife dengan menjadi Pengedar .


Sekiranya saya daftar ahli Herbalife ini , saya sebenarnya telah melayakkan diri saya untuk memperolehi produk dengan potongan sebanyak 25% . Ia sebenarnya sangatlah menjimatkan . Bayaran untuk menjadi ahli adalah sebanyak 98.00 sahaja dan dengan bayaran tersebut saya atau anda akan memperolehi IBP bag yang terbaru dari Herbalife seperti diatas ! cantik kan ... 

Dan yang paling seronok apabila saya mendaftar sebagai ahli Herbalife ini , saya secara automatik telah menjadi Pengedar Herbalife dan layak menjual produk ke kesemua negara yang mempunyai pejabat Herbalife .  Dan jangan risau pendaftaran ahli Herbalife adalah seumur hidup , anda hanya perlu memperbaharui kelayakan sekali sahaja setahun .


Anda boleh daftar ahli Herbalife dengan mana - mana Pengedar Herbalife yang berlesen di Malaysia ini . Anda perlu ingat Pengedar Herbalife secara automatik akan menjadi Coach Herbalife anda . Sangat penting untuk anda mengenali Coach anda dan membuat pilihan . Pastikan coach anda dapat membantu anda mengenai produk dan memberikan kesan yang anda inginkan . 

Saya adalah Pengedar Herbalife yang telah menggunakan produk Herbalife selama 4 tahun . Saya masih lagi menggunakan produk Herbalife sehingga kini , malah ahli keluarga saya juga sedang menggunakan produk luar biasa ini . Saya juga telah membantu ramai orang didalam program menurunkan berat badan dan mendapat kesan seperti saya serta mengekalkan kesihatan mereka .

Jadi sekiranya anda ingin memulakan program menurunkan berat badan sekarang dan daftar ahli herbalife hubungi saya sekarang kerana saya yakin dapat membantu anda 

email ieda0106@yahoo.com [ call/sms/whatsapp
 017 9735306 (digi)

  

     
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...