TESTIMONI HERBALIFE : MENAIKKAN BERAT BADAN

salam semua

TESTIMONI HERBALIFE : MENAIKKAN BERAT BADAN

Have you had your shake today ?

Ada orang bertanya , adakah minum herbalife boleh menaikkan berat badan ? eh kenapa tidak , produk Herbalife boleh untuk semua , turunkan berat , naikkan berat dan kekalkan kesihatan badan . Anda tidak yakin dengan apa yang saya katakan ?

Baiklah , hari ini saya ingin kongsikan sedikit perkembangan testimoni menaikkan berat badan oleh ummi saya sendiri . Ummi saya sebenarnya mempunyai masalah berat badan yang tidak ideal sejak meningkat usia ke 59 tahun.
 

 Dec 2012 - 49 kg

Alhamdulillah setelah diperkenalkan dengan produk Herbalife pada awal Februari 2013 ini oleh saya , ummi semakin suka menggunakan produk ini , rasanya yang enak dan hebat , membuatkan ummi saya semakin yakin dengan kebaikan produk Herbalife ini . Dulu berat dia hanyalah 49kg dan kini yang paling menyeronokkan produk menaikkan berat badan ini telah membuatkan beratnya naik ke 52kg ! sekarang .. sungguh luar biasa .

Memang saya juga tidak menyangka , ummi juga seorang yang sangat disiplin dan mendengar kata sebenarnya :) , kenapa saya berkata begitu , kerana dia benar-benar mengikut semua aturan dan cara-cara yang saya berikan kepadanya . Dengan makan lebih kerap , minum air masak yang banyak membuatkan ummi saya bertambah selera makan . Seronok bila melihatkan perubahan yang ummi saya alami sekarang .

* lantik saya sebagai Coach Herbalife anda 

Perubahan ketara yang dapat saya lihat disini walau masih baru menggunakan produk Herbalife adalah pada wajahnya , ini adalah gambar yang baru sahaja saya ambil minggu lepas , sudah nampak berisi disitu , memang nampak jelas , wajah yang segar dan nampak lebih semangat ! . Syukur lah herbalife bukan sekadar menaikkan berat badan ummi saya tetapi sudahpun membantu meningkatkan keceriaan hidupnya .

Oh ya selain dari formula 1 , ummi saya juga minum produk teamix dan alovera , ternyata ia amat berkesan buat ummi saya dia sendiri dapat rasakan perubahan pada badannya , kalau dulu dia kerap merasa letih dan kurang bermaya bila tiba waktu tengahari , kini jarang berlaku kepadanya . Saya berharap ummi akan dapat mencapai berat ideal yang dia inginkan selama ini  , insyaallahh 

Apa yang dapat saya kongsikan disini , untuk menaikkan berat badan , keperluan kalori yang kita ambil perlulah melebihi jumlah kalori yang kita bakar setiap hari , dengan menambah shake Herbalife selepas atau sebelum makan pagi , tengahari dan malam akan bertambah lebih kepada kalori yang dibakar oleh badan kita setiap hari . Yang penting , untuk menaikkan berat badan kita perlulah makan berterusan , sekurang-kurangnya selama 1-2 bulan .

Jadi apa tunggu lagi ! sekiranya anda ingin mengetahui bagaimana untuk  menaikkan berat badan atau memulakan program turun berat badan dan melantik saya menjadi coach anda , hubungi saya , dan saya yakin saya dapat membantu anda !


email ieda0106@yahoo.com [ call/sms/whatsapp 0179735306 (Digi)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...