KENAPA HERBALIFE ?

Salam semua

Kenapa Herbalife pilihan saya


Ramai diantara mereka yang berjumpa saya ada bertanyakan kepada saya kenapa saya memilih produk Herbalife ? Apa kelebihan produk ini yang membuatkan saya minum sehingga kini 5 tahun lamanya . Wahh sedar atau tidak tahun ini nak masuk tahun ke 5 saya menggunakan produk Herbalife . Syukurr alhamdulillah kerana saya dipertemukan dengan produk terbaik ini .


> ketahui bagaimana saya berjaya turunkan berat badan sebanyak 24kg menggunakan produk Herbalife

Herbalife adalah syarikat pertama yang menggabungkan kuasa pembersihan dan penyembuhan herba dengan menggunakan sains nutrisi terkini. 33 tahun berada didalam pasaran dunia dan pada masa yang sama berkembang ke 88 buah negara. Orang yang memungkinkan ini adalah Michael O Johnson yang menjadi Ketua Pegawai Eksekutif Herbalife.

Herbalife merupakan produk yang berteknologi "Celular Nutrition" dimana sel badan akan dibekalkan dengan nutrisi yang lengkap dan seimbang . Teknologi ini telah dihasilkan oleh pakar - pakar pemakanan yang termasyur dan teknologi ini telah dipatenkan dan tiada produk lain yang menggunakan teknologi yang hebat ini .  Herbalife juga tidak pernah menjanjikan bahawa anda akan dapat result dalam masa berapa hari secara specific kerana setiap orang adalah berbeza .



Kenapa Herbalife pilihan saya ?

  • Badan saya yang dulunya 94 kg dengan ketinggian 159 membuatkan saya nekad untuk turunkan berat badan dengan cara yang sihat . Ada kemungkinan sekiranya saya terus leka dan tidak mahu berubah , berat saya akan naik dan naik lagi . Tidak mustahul bukan ?

  • Bermulanya terkena sakit tumit yang membuatkan saya semakin tidak selesa . Berjalan dan naik tangga membuatkan saya selalu mengeluh dan termenggah - menggah . Risau dengan kedatangan pelbagai lagi penyakit membuatkan saya nekad untuk mencari jalan penyelesaiannya .


  • Sudah mula merasa tertekan bila ingin membeli pakaian , jika ikutkan hati memang ingin memilih pakaian yang cantik dipandang mata . Pandang dah nampak cantiknya tetapi memandangkan perut , lenggan dan peha yang semakin berkembang saya hanya mampu memandang dengan sebelah mata sahaja .

  • Saya pula jenis yang susah dan tidak mempunyai masa untuk bersenam , memang dari dulu sehinggalah sekarang jangan harap saya akan pergi bersenam sekiranya tiada teman . Itu memang perangai saya , bertambah pula dengan masa yang terlalu singkat buat saya yang bekerjaya ini . Bila tiba hari cuti masa banyak diluangkan bersama anak-anak untuk beriadah sahaja .

  • Dalam masa yang sama saya tidak mahu meninggalkan tabiat memakan nasi , dah nama pun orang melayu jati , makan nasi adalah rutin harian bagi kami sekeluarga . Saya suka makan nasi dan selalu berharap tiada halangan untuk saya nikmatinya sampai bila-bila . 

  • Bila badan saya cergas dan sihat barulah saya sedar banyak benda yang dapat saya nikmati sekarang , mudah memilih pakaian apa yang saya inginkan , yang pastinya saiz M dan L sudah menjadi pilihan saya sekarang ini . Memang banyak perkara positif yang saya dapat bila mencapai berat yang saya inginkan selama ini .


Kini saya sedar kenapa Herbalife menjadi pilihan saya dan  keluarga . Boleh dikatakan semua ahli keluarga saya menggunakan produk Herbalife , suami yang mulanya dulu selalu mengalami sakit kepala / migrain dan bisa - bisa badan alhamdulillah kini tiada lagi . Ibu pula minum produk Herbalife untuk menaikkan berat badan kini lebih selesa , sihat dan cergas . Anak sulung saya pula minum untuk menurunkan berat badan masih didalam progress untuk apa yang dia inginkan . Syukur kerana bila kita Believe in Products ia pasti akan memberikan hasil yang kita inginkan ;)
Bagi saya , saya akan terus memilih untuk menggunakan produk Herbalife, kerana dengan mengambil produk ini setiap hari, saya kekal sihat, bertenaga dan susah mendapat penyakit. Dengan mengambil produk ini saya kelihatan lebih cergas , sihat dan ada yang mengatakan saya kelihatan lebih muda ! Haaa kannn ;) . Dengan mengambil shake Herbalife setiap hari untuk sarapan, berat badan saya dapat dikekalkan. Jadi, kenapa saya mesti berhenti menggunakannya !

Kesimpulannya disini adalah kenapa Herbalife sepatutnya menjadi pilihan anda kerana produk Herbalife kini  sudah berada di mana-mana, dan semakin ramai orang yang sedar betapa pentingnya untuk menjadi sihat dan mengekalkan kesihatan itu  . Produk ini juga boleh digunakan oleh sesiapa sahaja.

Yang paling penting adalah apabila kita membeli dan menggunakan sesuatu produk itu mestilah kita inginkan hasil yang betul - betul terbaik , baru berbaloi dengan duit yang kita belanjakan untuk mendapatkan produk tersebut . Dengan produk Herbalife ini rasanya tidak perlu merasa sangsi kerana ia betul - betul berkualiti dan memberikan kesan seperti yang dijanjikan bergantung kepada diri ada sendiri sama ada anda betul-betul menggunakannya dengan kaedah yang terbaik .

> hubungi saya untuk mendapatkan produk Herbalife anda dan lantik saya menjadi Coach anda sekarang

Jadi , sekiranya sudah tiba masanya untuk anda mencuba produk Herbalife ini , jangan tunggu lagi , hubungi saya untuk mendapatkannya . Saya yakin dapat membantu anda !

email ieda0106@yahoo.com [ call/sms/whatsapp 
017 9735306 (digi)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...