BAGAIMANA SAYA NAK BELI PRODUK HERBALIFE ?

Salam semua

Have you had your shake today ?

Masih ramai lagi di luar sana yang tidak mengetahui bagaimana nak beli Herbalife ? Masih lagi tertanya - tanya cara dan bagaimana untuk mendapatkannya . Saya sering juga menerima email , sms mahupun panggilan telefon dari mereka yang masih tercari - cari bagaimana saya nak beli produk Herbalife ini .

Dulu masa saya mula-mula mengenali produk Herbalife adalah melalui rakan sepejabat saya , saya sebenarnya tidak mengetahui dia menggunakan produk Herbalife ini sehinggalah saya perasan akan perubahan pada tubuh badannya , sering rakan - rakan menegur mengatakan perubahan yang semakin ketara kepada dirinya membuatkan saya bertekad untuk bertanya rahsianya .. Alhamdulillah melalui Coach saya , saya mengenali Herbalife dan semakin selesa dengan apa yang saya alami sehingga sekarang .

Kini semuanya semakin canggih dan mudah , anda boleh mengetahui mengenai produk Herbalife melalui banyak cara , seperti yang anda semua baca , internet juga adalah saluran yang paling mudah untuk anda mengetahui mengenai produk Herbalife .



Bagaimana saya nak beli produk Herbalife ini ?

  • Secara online
Jika anda tidak mempunyai masa , sentiasa sibuk dan ingin mengetahui terus mengenai produk Herbalife , anda hanya perlu membeli produk Herbalife ini secara online sahaja . Ianya sangat mudah dengan tempahan , pembelian dan coaching melalui online ini .

Bagaimana saya nak beli produk Herbalife secara online ini ?
  1. Google Pengedar Herbalife yang anda ingin beli produk . Kenali beliau dan pastikan dia adalah pengedar Herbalife yang berdaftar , mempunyai testimoni sendiri dan berjaya , sekiranya pengedar tersebut mempunyai laman Blog atau Fb , ambillah sedikit masa untuk baca kisah dia bagaimana dia berjaya dengan Herbalife , ini untuk memastikan dia dapat membantu anda mendapatkan kesan yang anda inginkan .
  2. Hubungi pengedar tersebut untuk mendapatkan maklumat mengenai produk Herbalife yang anda inginkan . Dapatkan senarai harga Herbalife terkini dan make sure anda mendapat senarai Harga yang sah daripada Pejabat Herbalife sendiri .
  3. Berbincanglah dengan pengedar tersebut untuk mendapatkan produk yang sesuai buat anda seterusnya melantik beliau sebagai Coach Herbalife anda untuk memberikan tunjuk ajar dan aturan yang sesuai untuk anda melalui program yang anda inginkan .
  4. Buat tempahan dan bayaran kepada pengedar tersebut melalui Internet Banking - transfer online .
  5. Tunggu produk sampai kerumah , penghantaran mungkin mengambil masa 3-4 hari , ia bergantung kepada lokasi anda dan perkhidmatan yang disediakan oleh pejabat penghantaran itu sendiri .
  6. Setelah produk sampai , pastikan adakah produk itu sama seperti yang dicadangkan dan dipersetujui bersama dengan Coach Herbalife anda .
  7. Dapatkan segera panduan bagaimana menggunakan produk dengan Coach Herbalife anda seterusnya membuat tempahan semula produk 

  • Secara bersemuka @ berjumpa sendiri 
Bagaimana saya nak beli produk Herbalife ini secara bersemuka ?

Saya sering menerima pertanyaan adakah lokasi saya hampir dengan mereka kerana ada diantara mereka di luar sana lebih selesa untuk mengetahui mengenai produk Herbalife dengan bersemuka dengan pengedar Herbalife di kawasan mereka . Sekarang ini juga anda boleh nampak ada pengedar Herbalife yang buka booth di mana - mana Shoping Mall di kawasan anda . Anda boleh terus mendapatkan senarai harga dan membuat tempahan produk daripada pengedar tersebut .

Tetapi ingin saya nyatakan disini , lokasi Coach sebenarnya bukan lah faktor untuk anda berjaya didalam program yang anda ingin kan . Ia sebenarnya terletak di tangan anda sendiri , tidak kira jika Coach anda dekat atau jauh , sering berjumpa atau pun tidak , sekiranya anda tidak mempunyai azam , tekad dan disiplin anda tidak akan berjaya dalam apa jua yang anda ingin lakukan .

* hubungi saya untuk mendapatkan produk Herbalife di sekitar pekan & Kuantan Pahang 

Nasihat saya , elakkanlah dari mendapatkan produk Herbalife dari mana - mana stokis atau kios , kerana produk Herbalife hanya boleh didapati dengan pengedar Herbalife berdaftar dan dari Pejabat Herbalife di Kuala Lumpur dan Kota Kinabalu sahaja . Tetapi hanya pengedar Herbalife berdaftar sahaja yang dibenarkan membuat pembelian terus melalui pejabat Herbalife ini .

Jadi sekiranya anda sudah mendaftar sebagai pengedar Herbalife anda bolehlah mendapatkan produk berterusan melalui Coach Herbalife anda , secara online atau melalui pembelian terus di pejabat Herbalife sendiri .

Hubungi saya untuk mengetahui dan mendapatkan produk Herbalife anda di ieda0106@yahoo.com atau sms / whatsapp / wechat di 017 9735306 / 018 2121619 . Saya yakin dapat membantu anda !




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...