KENAPA MINUM SHAKE HERBALIFE KENA ADA COACH ?

Salam semua

Have you had your shake today ?

Sejak akhir - akhir ini saya sering menerima email , whatsapp dan sms mengenai persoalan minum shake herbalife kena ada coach ke kak ? Kenapa perlu ada coach ? Apa pentingnya coach ? Memang saya kerap menerima whatsapp dan sms begini .

Seperti biasa , saya cuba menjawab dengan sebaiknya dengan rasa iklhas untuk membantu orang lain. TETAPI ada juga yang bertanya dengan persoalan begini .
 


Baiklah ingin saya perjelaskan disini memang minum shake Herbalife kena ada coach . Apa yang menyebabkan anda tidak mendapat result yang anda inginkan

  • Beli produk dari Farmasi @ Kios - Produk Herbalife hanya boleh didapati dari pada Pengedar Herbalife berdaftar sahaja seperti saya . Ia tidak boleh didapati dari mana -mana farmasi atau kios yang menjual jamu atau sebagainya . Sekiranya ada ia memang melanggar etika didalam Herbalife .Masalah akan timbul bila ada pembeli yang mendapatkan produk Herbalife dengan harga murah tanpa mengetahui bahawa pembelian tersebut tidak menyediakan Coaching . Anda perlu ingat ia akan menjadi sia - sia sekiranya anda cuba untuk mendapatkan produk melalui cara ini . Ia akan menyebabkan anda tercari - cari dengan siapa untuk anda mengetahui cara guna dan sukatan yang betul untuk menggunakan produk tersebut .

  • Beli produk dari Seseorang - Sebagai contoh anda membeli produk dari Ieda , maka Ieda adalah Coach Bebas Herbalife anda. Dia bertanggungjawab untuk memberikan panduan terhadap program yang dipilih oleh anda . Jadi jika anda serius kena selalulah menghubungi Coach anda dan selalulah bertanya dengan Coach apa yang anda tidak paham , jangan main minum ikut suka hati anda , end up by result yang pasti akan mengecewakan anda . Perlu ingat keberkesanan produk juga sangat bersangkut paut dengan coaching yang tepat terhadap diri anda supaya anda dapat apa yang anda idamkan .

* Hubungi saya untuk dapatkan analisa kesihatan percuma dan produk yang sesuai buat anda

Bila ada yang bertanya minum shake Herbalife kena ada Coach ke? Memang saya akan jawab ya ! kena ada coach dan Coach tersangatlah penting . Anda harus faham Coach bukan sekadar beritahu anda cara minum air dan cara makan , ia lebih kepada memastikan pengguna menggunakan produk dengan betul , teratur dan membuat follow up terhadap kesan - kesan yang dialami oleh pengguna . Berikan semangat dan sentiasa remind pengguna atas sebab apa anda menggunakan produk Herbalife ini .

Yang paling mudah adalah  , ambil produk dengan Pengedar Herbalife Berdaftar a.k.a Personal Wellness Coach seperti saya untuk mendapatkan kesan yang anda inginkan .Saya tidak boleh sewenang2nya memberikan coaching kepada ahli orang lain kerana ia salah dari segi etika . Kerana didalam Herbalife juga sangat mementingkan etika .
Jadi untuk mereka yang masih belum mempunyai Coach dan baru ingin mencuba dan menggunakan produk Herbalife , saya ingin nasihatkan disini supaya anda dapat memilih Coach Bebas Herbalife yang terbaik buat anda . Pastikan Coach anda itu dapat memahami masalah anda dan dapat membantu anda mengenal pasti produk yang mana sesuai buat anda

Dan sekiranya anda sudah mempunyai Coach sendiri, selalulah menghubungi Coach anda dan ikut lah arahan yang telah diberikan . Mereka pasti telah menyediakan cara2 yang terbaik untuk anda mendapat hasil yang anda inginkan . Walau bagaimanapun sekiranya anda ingin melantik saya menjadi Coach Bebas Herbalife anda . Saya yakin dapat membantu anda  !

email ke ieda0106@yahoo.com ]] Call/Sms/Whatsapp 017 9735306 (Digi)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...