TESTIMONI HERBALIFE : MIZA NAIK BERAT BADAN 2 KG

Salam semua

Have you had your shake today ?

Aha adakah anda masih ingat dengan entry saya mengenai Kesan Herbalife kepada yang nak gemuk disini . Masihkan anda ingat dengan salah seorang coachee saya yang ingin naik berat badan dengan Herbalife , dia juga merupakan seorang pelajar kolej .Miza adalah salah seorang coachee saya yang sangat rajin bertanyakan saya pelbagai perkara mengenai Herbalife . Apa sahaja yang dia tidak paham dia akan cepat - cepat sms saya .

Sebelum ini dia menceritakan pengalaman kesan Herbalife kepada dirinya , dan kelmarin dia sendiri menghantar msg kepada saya memberitahu Miza naik berat badan 2 kg kak  ! . Wah sungguh memeranjatkan saya , sebab apa ? sebab mak saya sendiri naik 4 kg ! Its amazing kan !

Sebelum ini saya tidak pernah ada coachee yang naik berat badan dengan begitu drastik seperti miza , kejayaan miza membuktikan , hasil setiap individu tidak akan sama . Mak saya mungkin disebabkan faktor usia dan dia juga adalah orang yang aktif bersenam . Setiap pagi dia tidak pernah lupa untuk ke pusat ghym orang - orang tua di kawasan rumah saya . Berbanding miza seorang pelajar yang memang komited dengan kuliah - kuliah yang dihadiri . Dia memang akui dia tidak punya masa dan disebabkan itu pemakanannya kurang teratur sebelum ini .

Mujurlah dia mengenali Herbalife hari ini dan telah banyak merubah kehidupannya . Banyak perubahan yang diri dia alami . Dia memang tidak perlu risau untuk berkejar mencari sarapan di mana-mana kerana dia dah mula mengemari shake yang enak ini .

Dan insyaallah pada 14/7 ini adalah final exam buat Miza , saya doakan dia berjaya dengan peperiksaan akhinya . Dan dia juga ada menyatakan kepada saya , dia juga akan mengesyorkan makanan sihat dan hebat ini kepada kawan-kawannya yang lain . Itu yang paling membanggakan saya!

Jadi kepada anda yang ingin mengetahui bagaimana miza berjaya naik berat badan dan sihat dengan Herbalife dan ingin mendapatkan produk Herbalife , hubungi saya di ieda0106@yahoo.com atau sms/whatsapp/wechat di 017 9735306 / 018 2121619 . Saya yakin saya dapat membantu anda .

\
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...