SHAKE MINUMAN UNTUK MENURUNKAN BERAT BADAN ANDA

Salam semua

Adakah anda mencari minuman untuk menurunkan berat badan ?

Baiklah , saya masih menerima email mahupun whatsapp bertanyakan adakah benar , shake  minuman ini boleh membantu untuk menurunkan berat badan ?


Semua persoalan itu boleh saya katakan disini sebenarnya bergantung kepada betapa seriusnya anda menggunakan produk untuk mendapatkan kesan yang anda inginkan . Shake minuman yang saya maksudkan adalah shake Herbalife yang merupakan makanan gantian bukanlah ubat atau makanan tambahan , dan ia bukan sekadar untuk turunkan berat badan sahaja , malah ia membantu untuk menaikkan dan juga bagus untuk mereka yang ingin mengekalkan kesihatan badan . Bagaimana caranya anda boleh bertanya dan melantik Coach Herbalife untuk membantu anda . 



Ada sesetengah orang yang sudah lama berdiet dengan menjaga pengambilan makanan dengan bersungguh - sungguh tetapi masih belum mendapat berat badan yang lansing dan ideal sepertimana yang mereka idamkan , kenapa jadi begitu ?

Mungkin secara sedar atau pun tidak ada kekurangannya , salah satu daripadanya adalah dari segi pengambilan minuman seharian anda . Dengan mengambil shake Herbalife minuman untuk menurunkan berat badan , sebolehnya cubalah untuk mengelakkan diri dari mengambil minuman yang mempunyai tinggi kandungan gula seperti teh tarik , minuman sirap atau minuman soda bikarbonat . 

Adakah anda sedar bahawa pengambilan minuman yang sihat juga adalah penting untuk anda mendapatkan kesan yang terbaik dalam program diet anda .


  • Air putih / air masak
Saya memang suka minum air masak , sejak dari dulu memang saya mengamalkan pengambilan air masak setiap hari . Bila mula mengamalkan diet dengan shake Herbalife ini , memang tidak menjadi masalah bagi saya untuk mengambil kuantiti air yang banyak dalam seharian saya . Untuk makluman anda semua ada kajian menunjukkan bahawa amalan minum segelas air putih 20 minit sebelum makan boleh mengurangkan jumlah kalori yang anda ambil . Jadi tidak hairanlah dalam diet Herbalife ini memerlukan anda minum air masak lebih banyak . Lagi banyak anda ambil , lagi berkuranganlah pengambilan kalori daripada makanan anda . 
  • Teh Herbalife 
Teh Herbalife banyak membantu untuk memperbaiki daya tahan tubuh selain meningkatkan pembakaran lemak didalam badan . Ia memberikan kita rasa yang sangat luar biasa , lebih bertenaga dan bagi saya , jika saya tidak minum teh Herbalife ini dalam sehari badan akan rasa lain dan tidak selesa . Ia juga merupakan minuman teh hijau yang diperbuat dari teh yang berkualiti tinggi dan sangat bagus untuk menggantikan minuman tidak sihat yang terdapat dipasaran .
  • Susu rendah lemak
Susu rendah lemak merupakan salah satu minuman untuk membantu anda menurunkan berat badan kerana kandungan lemaknya hanya separuh dari susu lemak penuh krim . Ia bagus sebagai sumber kalsium dan protein yang mempunyai pelbagai vitamin dan mineral . Dan untuk mendapatkan resepi shake Herbalife yang enak juga anda boleh mencampurkan susu rendah lemak ini mengikut sukatan yang sepatutnya. Boleh rujuk Coach Herbalife anda .
  • Air batu 
Dulu saya tidak pernah terfikir untuk menggunakan air batu untuk menyediakan shake Herbalife kerana saya seorang yang memang tidak gemar minum air batu . Namun sejak saya mengenali shake Herbalife ini , dan sentiasa men"google" resepi shake yang enak , barulah saya sedar , shake Herbalife boleh menjadi lebih sedap jika dikisar bersama air batu . Memang luar biasa ! Malah mengikut kajian di Jerman dan melalui pembacaan saya , minum air batu atau ais boleh membantu membakar kalori anda lebih kurang 40% . 


Bukan anda tidak boleh langsung menikmati minuman manis tetapi biarlah mengikut sukatan dan kuantitinya dikurangkan . Kebiasaanya bila saya terasa ingin sangat minum minuman manis saya akan mengambilnya diwaktu pagi . 

Oleh itu , mulakanlah mengambil makanan dan minuman sihat shake Herbalife sebagai langkah menurunkan berat badan mahupun untuk mendapat tahap kesihatan yang optimum . Pastikan juga anda mengambil air kosong atau air masak secukupnya mengikut keperluan tubuh badan anda . 

Pilihan semua ditangan anda , anda mampu merubahnya sekiranya anda sendiri ingin berubah . Hubungi saya sekarang bagi mendapatkan produk Herbalife untuk kesihatan anda .



WHATSAPP 0179735306 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...