PERCUTIAN DIDALAM HERBALIFE

Salam semua

Alhamdulillah syukur diatas izin darinya , pada bulan Nov baru - baru ini saya dan keluarga dapat bersama- sama ke percutian didalam Herbalife . Perasaan gembira diwaktu itu memang tidak dapat digambarkan lagi kerana memang selama ini saya tidak pernah terfikir untuk menjejakkan kaki ke pusat peranginan Club Med Cherating yang begitu ekslusif dan mewah ini .

Paling mengembirakan saya adalah percutian Herbalife yang merupakan percutian pertama saya didalam Herbalife dapat dihadiri bersama ibu saya sendiri ,sangat terharu kerana akhirnya saya dapat membawa ibu bersama merasai keseronokan kami sekeluarga . Membawa ibu bersama kami untuk bercuti adalah impian saya sejak dari dulu lagi . Yelah , sebelum ini saya selalu berkira-kira untuk membawa keluarga bercuti kerana memikirkan budget dan perbelanjaan yang perlu di keluarkan . Syukur kerana dengan percutian didalam Herbalife ini memberikan kami peluang untuk bersama - sama kerana saya layak diatas promosi percutian ini .

* pendapatan adalah tertakluk kepada individu (atau contoh) digambarkan bukan purata

Memang jika difikirkan bukan senang untuk saya pergi dengan sendirinya ke pusat peranginan ini . Pastinya perbelanjaan yang diperlukan sangat tinggi , berlebih lagi ia merupakan pusat peranginan yang mewah dan private . Paling seronok bila anak-anak sangat gembira dan berpuas hati ketika berada disana .


Apa yang dapat saya katakan adalah ,ia merupakan kejayaan pertama saya sejak membuat keputusan untuk serius didalam perniagaan Herbalife ini . Dan ia juga merupakan hasil dari kerja keras saya selama ini , yang dirasakan sangat berbaloi!

* pendapatan adalah tertakluk kepada individu (atau contoh) digambarkan bukan purata

Dengan percutian Herbalife ini dan percutian seterusnya memang memberikan peluang kepada semua orang untuk bersama - sama merasainya sekiranya kita yakin dan percaya dengan perniagaan ini . Peluang yang Herbalife berikan selalunya tidak pernah mengecewakan ahli-ahlinya  . Bagi saya salah satu perkara menarik didalam perniagaan Herbalife ini adalah peluang percutian didalam Herbalife itu sendiri . Selapas bekerja keras , kita mendapat reward atas usaha kita . Luar biasa bukan !


* pendapatan adalah tertakluk kepada individu (atau contoh) digambarkan bukan purata

Terima kasih Herbalife diatas penghargaan dan peluang yang sangat happening ini . Dapat bersama -sama dengan ahli kumpulan bercuti adalah suatu kenangan manis bagi saya dan ahli keluarga . Memang berbaloi- baloilah jadi Pengedar Herbalife ini ! 

Jadi jangan tunggu lagi untuk merubah kehidupan anda menjadi lebih baik seperti saya , saya yakin anda juga akan berpeluang seperti saya sekiranya anda ada usaha . Hubungi saya untuk saya membantu anda mencapai impian anda . 

Sehingga itu , kita berjumpa lagi di lain-lain percutian didalam Herbalife , jom sertai saya tahun ini !

Anda ingin ketahui peluang yang disediakan oleh Herbalife ?

sms/whatsapp: 0179735306 [[ email : ieda0106@yahoo.com [[ wechat : iedaimmi




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...