RESEPI SHAKE FORMULA 1 YANG SEDAP

Salam semua

Have you had your shake today ?

Adakah Resepi Shake Formula 1 Yang Sedap ?

Anda ada resepi shake Formula 1 yang sedap ? resepi apa yang pernah anda cuba ? pastinya enak dengan rasanya yang tersendiri bukan . Ya , sejak akhir -akhir ini ,anak-anak saya cukup gemar minum shake bersama saya . Dah hampir setahun mereka minum perasa yang sama ,kini mereka dan semakin pandai mengolah resepi shake formula 1 menjadi lebih sedap .

Luar biasanya adalah , setiap kali saya ingin membancuh shake , mereka akan volunteer untuk membancuhnya untuk saya . Katanya ia istimewa buat ibu ! memang lucu bila mendengarnya .Saya memang merasa sangat teruja kerana kini saya tidak lagi hanya minum perisa cappucino malah saya sudahpun mencuba hampir kesemua perisa shake Formula 1 ini . 

anak-anak menikmatinya untuk sarapan pagi yg enak

Untuk makluman anda semua , shake Herbalife mempunyai 5 perisa yang enak , boleh dikatakan kesemuanya mempunyai rasa dan keenakkannya tersendiri .Bertambah lagi bila kita pandai mengolah dengan mencampurkan bersama perisa - perisa tersebut . Contohnya cappuccino + chocolate ,anda akan dapat rasakan aroma mocha disitu . Sungguh enak ! 




diantara perisa yang anda boleh campurkan bersama adalah

- F1 chocolate + semua perisa yang ada
- F1 strawberry + tropical fruit
- F1 cappuccino + tropical fruit
- F1 vanila + semua perisa yang ada

selain dari mencampurkan perisa - perisa ini , anak- anak saya juga gemar mencampurkan dengan bahan - bahan lain seperti susu soya rendah lemak dan kurang gula pelbagai perisa mengikut kesesuaian shake Formula 1 itu sendiri . Berapa sukatannya , anda boleh rujuk dengan Coach Herbalife anda nanti . Anak - anak saya juga gemar mencuba resepi shake Formula 1 ini jadi lebih enak dengan mencampurkan bersama buah - buahan yang berada di pasaran  , oh memang superb !

Memang saya tidak pernah dengar lagi keluhan dari anak - anak resepi mereka tidak sedap , semua sedap- sedap katanya . Inilah makanan sihat , lengkap penuh nutrisi yang sudah menjadi kegemaran kami sekeluarga . Malah ibu saya sendiri cukup gemar dengan aroma shake Formula 1 vanila yang memang menjadi pilihan utama pengguna Herbalife. 

Anda boleh cuba untuk menyediakan resepi shake Formula 1 mengikut citarasa anda sendiri ,hanya sukatannya sahaja yang perlu anda dapatkan dari Coach Herbalife anda agar dapat dikekalkan nutrisinya . Penyediaannya yang mudah dan ringkas pastinya menjadi pilihan utama saya sekeluarga . Tidak perlu bersusah untuk menyediakan sarapan yang remeh kerana kini kami lebih kreatif dalam menyediakan resepi - resepi enak shake Herbalife ini .Yang paling penting anak- anak sentiasa suka dan tidak jemu dengan rasanya yang sentiasa enak dan fresh !

Kepada anda yang masih tercari - cari sarapan yang enak, mudah, ringkas dan lengkap untuk keluarga anda , pastikan anda memilih shake Herbalife ini . Ia pastinya dapat dinikmati oleh semua peringkat usia kerana produk Herbalife juga sesuai untuk mereka yang ingin menurunkan berat badan  , menaikkan dan mengekalkan berat badan secara sihat .Jom gantikan hidangan makanan harian anda dengan shake Formula 1 ini hari ini juga .



sms/whatsapp: 0179735306 [[email : ieda0106@yahoo.com [[ wechat : iedaimmi






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...