APAKAH KESAN SAMPINGAN ATAU KEBURUKAN HERBALIFE ?

salam semua

Have your had your shake today ?

Ok , topik hari ini adalah mengenai kesan sampingan atau keburukan Herbalife ? ishh takut sahaja bunyinya kan . Ada ke kesan sampingan atau keburukan Herbalife ini ?

Jika tanya kepada saya , saya akui kesan dan keburukan makanan lain adalah , bandingkan dengan makan makanan tinggi lemak , makanan segera seperti pizza , kfc , donut dan burger pastinya ada kesan sampingan yang anda akan alami seperti kegemukan dan masalah - masalah lain yang menyerang tubuh badan kita .

Bagaimana pula dengan produk Herbalife , apakah kesan sampingan atau keburukan Herbalife ini ? 

Kesan sampingan yang biasanya akan anda alami adalah sesuatu yang menyeronokkan anda sebenarnya  , contohnya seperti 

  • semua pakaian terpaksa ditukar sbb dah semakin kurus
  • sudah jarang berjumpa dr 
  • bila hendak tempah baju terpaksa membuat ukuran semula 

saya ingin kongsikan bersama disini testimoni kesan produk Herbalife terhadap coachee yang baru menggunakannya


Fatmawati adalah salah seorang coachee saya yang minum Herbalife untuk menaikkan berat badan . Tetap pada awalnya sangat risau untuk menggunakan produk Herbalife kerana dia sedang menyusukan anaknya . Pelbagai soalan yang saya terima dari dia bertanyakan kebaikan produk Herbalife ini , apakah keburukan Herbalife bila kita sedang menyusukan anak ?

Ye , wanita yang sedang menyusukan anak sangat bagus minum produk Herbalife kerana produk Herbalife bukan lah ubat tetapi nutrisi sihat untuk sel - sel didalam badan kita , bayangkan kita minum shake Herbalife yang mengandungi 55 nutrisi dan rendah lemak sungguh luar biasa  ! Jadi untuk ima , memang saya suruh dia minum shake banyak dan makan banyak - banyak untuk gain weight .. the more u eat the more better for your health .


Dan saya seperti biasa sering bertanyakan perkembangan pengambilan produk Herbalife dengan coachee-coachee saya , yang mana ingin membuat tempahan susulan dan secara tidak langsung mereka akan mengemukakan apa sahaja masalah dengan saya . 

Apa yang paling menerujakan saya adalah suatu perkembangan yang sihat telah di beritahu kepada saya oleh salah seorang coachee saya iaitu sue . Sue sudahpun menggunakan produk herbalife dan syukur kerana dia turun berat badan . Bayangkan betapa terujanya sue , mungkin kerana dia mengalami masalah kegemukan sehingga menyebabkan dia tidak datang haid selama setahun . 

Saya benar - benar bersyukur dan gembira dengan perkembangan yang sue alami , produk Herbalife benar - benar memberikan kesan kepada kehidupan sue kerana kebaikan yang ada didalam nutrisi sihat Herbalife ini . Saya juga mendoakan agar ada lagi keajaiban yang akan sue alami selepas ini  . Jangan takut untuk mencuba produk Herbalife , kerana anda mungkin akan merasakan sama seperti sue .

Jadi tiada soal disini dimana keburukan herbalife , saya sendiri tidak tahu keburukan herbalife atau kesannya terhadap diri anda , tetapi kenapa perlu risau kerana produk herbalife adalah makanan , ia sesuai buat semua peringkat usia. Insyaallah semua akan mendapat manfaatnya . 

Oleh itu sekiranya anda ingin memulakan program menurunkan berat badan sekarang dan lantik saya menjadi coach anda , email saya di ieda0106@yahoo.com , sms 017 9735306 atau whatsapp 018 2121619 . Saya yakin saya dapat membantu anda !



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...